Thursday 22 September 2011

berjaya sudah...


4 tahun masa berlalu.... kalau dulu aku hanya merengek... kerana tempoh masa pengajian yang terlalu lama... insan yang bernama abah dan emak lah yang byk mendorong aku....realitinya emak aku lah yang paling byk bg moral support.... macam2 dugaan dan cabaran yang aku harungi.... alhamdulillah... berkat doa org tua ku... akhirnya abis jua pengajian ku selama 4 tahun... tidak aku lupakan kawan2 yang byk memberi dorongan dan tunjuk ajar serta cik comei saya rein serta cik putri lestari yang selalu menjadi guru tuisyen aku....  sejuta kenangan terpahat di dalam hati... yang mungkin aku tidak akan lupakan... dimana kenangan itu menjadi sesuatu yang berharga bagi diri ku.... terima kasih kawan2 yang selama ini yang banyak membantu aku... insan yang lemah ini.... sampai disini utk malam nie.... aku doakan semoga tuhan mempermudahkan perjalanan kepada semua kawan2 ku... aminnn.......

No comments:

Post a Comment